مبانی پرواز و هوانوردی

 

کلاس آموزش هوانوردی و آموزش پرواز. بیش از ۲۰ ساعت آموزش تئوری اعم از آیرودینامیک؛ هوانوردی؛ قوانین و ضوابط پروازی؛ مکالمات پروازی است.

در این کلاس با هدف سنجش توانایی فرد و استعدادیابی از وی اقدام به آموزش و ارزیابی از دانشجومی گردد. این کلاس برای بار سوم با نظارت کاپیتان ایرج برهمت و آقای محمدی از پژوهشکده هوافضا و برای اولین بار در دانشگاه بهشتی برگزار خواهد شد.

شبیه ساز این کلاس؛ شبیه ساز آرنا ۲۲ که هواپیمای واقعی بوده است می باشد که در آن تمام استانداردهای موسسات آموزش هوانوردی رعایت شده است و هر دانشجو به تنهایی با استاد خلبان به مدت ۳ ساعت تمام آموزه های فراگرفته شده را بطور عملی تمرین می کند.

 

دورهٔ آموزش هوانوردیشامل یک کارگاه 6 روزه است که در 6 پنجشنبهٔ متوالی از 13 صبح الی17 ظهر در دانشگاه شهیدبهشتی برگزار می‌شود. مطالب این دوره برای دانشجویان همه ی رشته‌ها قابل استفاده است. پس از پایان این دوره گواهینامه معتبر از گروه هوانوردی آرنا(ثبت شده در سازمان هواپیمایی کشور) قابل ترجمه رسمی اعطا می گردد.

-آموزش کتاب PPL

 

 

نام کارگاه

طول دوره روز و ساعت شروع مجموع ساعات
مبانی پرواز و هوانوردی 6جلسه+3 ساعت شبیه سازی عملی پنجشنبه ها

13-17

اعلام

می گردد

27

 

در صورت تمایل برای ثبت نام در این کارگاه  فرم زیر را پر کرده تا در اسرع وقت با شما تماس حاصل کنیم. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس 02122419401 تماس حاصل فرمائید و یا به کانال تلگرامی ما به آدرس chanteh_group بپیوندید.