دیجیتال مارکتینگ در پیام رسان ها
در این کارگاه ۴ ساعته شما با پیام رسانها و نحوهی تبلیغات در آنها آشنا میشوید.
تلگرام، سروش و روبیکا پیامرسانهایی هستند که کاملا بررسی میشوند.
همچین مدلهای قراردادی دیجیتال مارکتینگ و مفاهیم مهم تحلیل اطلاعات تبلیغ ( کمپین) را فرا خواهید گرفت.
در ادامه عوامل تاثیرگذار در بازدهی تبلیغات در پیامرسانها را شناسایی و یکی از این عوامل به صورت آماری بررسی می شود.
در این کارگاه گزارشات واقعی کمپینهای شرکتهای ایرانی ارایه میشود تا افراد با اطلاعات گزارش کمپین از نزدیک آشنا شوند.
این کارگاه یک روزه در روز پنجشنبه از ساعت 8 الی 12 (4 ساعت) برگزار خواهد شد.
سرفصل کارگاه دیجیتال مارکتینگ در پیام رسان ها:
- اکسل پیشرفته و گوگل شیت
- تبلیغات در پیام رسان ها
- تبلیغات در شبکه های اجتماعی
- بررسی tracker ها
- روش های مانتایزینگ اپ و سایت
- کمپین های cpc و utm
مدرس:محمدرضا نیازی
نام کارگاه |
طول دوره | روز و ساعت | شروع – پایان |
مجموع ساعات |
کارگاه دیجیتال مارکتینگ در پیام رسان ها | یک روزه | پنجشنبه
8-12 |
98/4/20 |
4 |
در صورت تمایل برای ثبت نام در کارگاه دیجیتال مارکتینگ در پیام رسان ها فرم زیر را پر کرده تا در اسرع وقت با شما تماس حاصل کنیم. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس 02122419401 تماس حاصل فرمائید و یا به کانال تلگرامی ما به آدرس chanteh_group بپیوندید.